Onze algemene vergadering ging telkens door op de 3de zaterdag van juni. Omdat we merken dat dit voor veel coöperanten een moeilijk tijdstip is, polsen we graag naar jullie voorkeuren. We luisteren ook graag naar wat jullie inhoudelijk belangrijk vinden op de algemene vergadering, zodat we hier een verbindend en inspirerend moment van kunnen maken.

Je mag je naam met ons delen of de vragen volledig anoniem beantwoorden:

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Welke dag(en) zou(den) voor jou het best passen om de algemene vergadering van Hefboom bij te wonen?
Op welk(e) moment(en) ben je hiervoor best beschikbaar ?
Wat zou je inhoudelijk waardevol vinden op een algemene vergadering?